Experts en gestió de viatges de negocis

Experts en gestió de viatges de negocis

Fem negocis d’A ... a ... Z
Cerqueu una solució a mida per satisfer les vostres necessitats de viatge empresarial i generar estalvis de costos?
L’AJUDEM A GESTIONAR ELS SEUS PROGRAMES DE VIATGE MÉS EFECTIVAMENT.
Reserveu el meu viatge de negocis
Viatgers més feliços. Gestió de viatges més fàcil. Estalvis inclosos
Re-imagina el teu programa de viatges de negocis
Sol.licita pressupost
El negoci global es complexe, els viatges no haurien de ser-ho.
Fes negoci a tot arreu, nosaltres et portem.
Sol.licita pressupost

L'agència VIAP

Des de 1994, VIAP ha continuat mantenint l’esperit amb què es va crear: “compromís i vocació d’oferir un servei de qualitat personalitzat modern i eficient”.

Som un equip qualificat amb experiència en viatges internacionals. Formem part del grup UNIGLOBE, amb presència a 70 països i nacionalment estem integrats a AVASA, ambdues organitzacions amb una àmplia cobertura d’oficines i serveis.

Una de les agències tècnicament més avançades del mercat.

Una col·laboració amb èxit.

Formar part d’un grup internacional com UNIGLOBE, ens permet tenir experiència global i garantir el millor servei a la millor relació qualitat / preu.

Uniglobe és una agència corporativa de gestió de viatges que ofereix un servei global. UNIGLOBE Travel, amb una facturació de 5.000 milions de dòlars, compta amb 750 oficines en més de 70 països a tot Amèrica, Europa, Àsia, Orient Mitjà i Oceania.

On pots estar ja no és qüestió de sort.

És una qüestió de resultats.

VIAP garanteix el respecte i el compliment absoluts de les lleis i regulacions que regeixen el seu sector professional, així com els requisits de qualitat exigits per la norma ISO 9001. Estem estructurats en cinc àmbits diferents:

GESTIÓ: La nostra principal responsabilitat és coordinar les unitats territorials de VIAP.
COMERCIAL: Escoltem, mantenim i desenvolupem noves àrees de negoci orientades a consolidar la nostra especialització.
PRODUCCIÓ TÈCNICA: Sota la coordinació del responsable d’àrea, preparem i organitzem la logística de viatges d’acord amb la línia de negoci a desenvolupar.
ADMINISTRACIÓ: Ens encarreguem del control comptable i del seguiment dels comptes dels nostres clients.
QUALITAT: No responem només a la necessitat de complir els requisits de qualitat del nostre sector, sinó també al nostre desig d’oferir els millors serveis possibles als nostres clients.

COMPLIANCE CORPORATIU: Compliment, integritat i transparència.

Grans solucions de Amazing people

Coneix l'equip

Som un equip qualificat amb experiència en viatges nacionals i internacionals.

RAFA (169)

Rafael
Quintana

Director

ELI (154)

Elisabet
Abad

Cap de projecte

CARLES (24)

Carles
Ullastre

Director comercial

RAFAEL (136)

Rafael del
Campo

Cap d’Administració

GABRIELA (116)

Gabriela
Ferencova

Departament d'Administració

JOAN (108)

Joan
Serrate

Departament d'Administració

VANESA (132)

Vanesa
Piñón

Dept. d’implantació

MARÍA (42)

María
Rey

Control de qualitat

Mª ROSA (34)

María Rosa
Peña

Consultora de viatges

ISABEL (142)

Isabel
Mestres

Consultora de viatges

ESTHER (121)

Esther
Planas

Consultora de viatges

LORENA (5)

Lorena
Cervera

Consultora de viatges

MIQUEL (157)

Miquel
Hellín

Consultora de viatges

MÓNICA (128)

Mónica
Elbal

Consultora de viatges

AMAYA (29)

Amaya
Garde

Consultora de viatges

MARIA VELA

María
Vela

Consultora de viatges

SANTI

Santiago
Rico

Consultora de viatges

Opinions dels nostres clients.

“Tractament personalitzat, àmplia gamma de serveis i coneixement de les destinacions.
Les vostres recomanacions d’hotels són sempre exactes.”

5/5
Sergio Torres

“Poc a poc estem mantenint una relació comercial més continuada. Vull agrair la vostra promptitud, eficàcia i bona comprensió que estem tenint, estic molt contenta amb el vostre servei.”

4.5/5
Josefina Carulla

“Gràcies com sempre pels detalls dels vostres correus electrònics. Ens ajuda molt a coordinar-nos a nivell intern i ens va bé bé perquè quan hi ha tanta plantilla a l’empresa ja sabeu què passa…”

5/5
Gabriela Jara

“Gràcies Viap, la veritat, és un luxe treballar amb vosaltres”

5/5
Silvia Trudda

Oficina central

Les oficines estan equipades amb tot el necessari per oferir el millor servei als nostres clients. Totes les sales són espaioses i disposen de llum natural.

posem-nos en contacte!

WeCreativez WhatsApp Support
Our customer support team is here to answer your questions. Ask us anything!
👋 Hi, how can I help?

Parlem?

Descobreix com ajudem a 100 Marques Líders a tenir èxit.