Presents al sector des de 1994, donant servei a una àmplia cartera de clients. Ajudem a gestionar programes de viatges, amb la màxima eficàcia, adaptació a les necessitats i optimització de costos. Mantenim l’esperit amb què VIAP es va fundar: “compromís i vocació d’oferir un servei de qualitat, personalitzat, modern i eficaç
Formem part d’ UNIGLOBE, una xarxa global amb presència a més de 70 països, i també d’ AVASA per al mercat nacional, cosa que ens permet disposar d’una àmplia cobertura d’oficines i serveis.

 

El nostre equip

Comptem amb un equip de professionals altament qualificats i experts en viatges.

Rafael Quintana

Director

Elisabet Abad

Gerent de Projecte

Carles Ullastre

Director Comercial

Andreu Lopez

Cap d'administració

Joan Serrate

Dep. d'Administració

Maria Rosa Peña

Consultora de viatges

Lorena Cervera

Consultora de viatges

Isabel Mestres

Consultora de viatges

Esther Planas

Consultora de viatges

Miquel Hellín

Consultor de viatges

Amaya Garde

Consultora de viatges

Maria Vela

Consultora de viatges

Santiago Rico

Consultor de viatges

Patri Saavedra

Consultora de viatges

Carmela Martinez

Consultora de viatges

Gina Fort

Consultora de viatges

Missió i visió, orientades al client

Fa anys que VIAP treballa amb les mateixes organitzacions per enfortir la seva relació.

Tenir un coneixement complet del perfil del client i les necessitats que puguin sorgir és essencial a l’hora d’emprendre un Objectiu Comercial.

A VIAP tenim el coneixement i l’experiència suficients perquè tot surti segons allò previst.

Els nostres clients ens adoren!

comillas deco

“Tracte personalitzat, àmplia gamma de serveis i coneixement de les destinacions. Les seves recomanacions d’hotels són sempre encertades.”

Sergio Torres

comillas deco

«A poc a poc estem tenint una relació comercial més continuada. M’agradaria agrair-li la seva rapidesa, eficiència i la bona comprensió que estem tenint, estic molt content amb el servei».

Josefina Carulla

comillas deco

“Gràcies com sempre pels detalls dels correus electrònics. Ens ajuda molt a coordinar-nos a nivell intern i ens va molt bé perquè quan hi ha tant personal a l’empresa, vostè sap què passa…”

Gabriela Jara

comillas deco

«Sóc office mànager d?Icaria atelier, sóc qui s?encarrega dels viatges al?empresa. Em poso en contacte amb vostè per mostrar-li la meva satisfacció amb la feina feta amb la Maria a l’oficina de Sevilla, és efectiva, organitzada i ràpida, qualitats molt valorables que afecten positivament de manera directa la meva feina.»

Clara Soto

Contacteu

És molt fàcil posar-se en contacte amb nosaltres