Experts in business travel management

Experts in business travel management

Metavers desperta escepticisme entre els experts

Estem preparats per “viure” en un món paral·lel?

  • Chris Cox ha reconegut que Metaverso “no és per a tothom, però estem emocionats per l’enorme camp de possibilitats que obre”
  • Cox ha destacat els avantatges que ofereix davant d’una videoconferència a l’ús en dotar de més expressivitat els seus gestos
  • El model de negoci de Facebook no és dolent en si, però la companyia ha fixat la seva prioritat a créixer sense resoldre els problemes previs

Al Web Summit s’ha parlat, i molt, encara que no sempre de manera positiva, de Metaverso , el gran projecte de Mark Zuckerberg que ha despertat molt escepticisme entre els experts reunits a Lisboa. En aquest sentit Chris Cox , director de Producte de Facebook , ha reconegut que “no és per a tothom, però estem emocionats per l’enorme camp de possibilitats que obre” .

L’entrevista realitzada per Nicholas Carlson , editor d’ Insider , que ha tingut la seva versió a Metaverso, s’ha centrat en la seva aplicació al món laboral , i específicament en el segment de reunions , com ja va avançar HOSTELTUR notícies de turisme a El Metaverso de Zuckerberg revolucionarà els models de treball .

Chris Cox, a l’esquerra de la imatge, va intervenir en línia al Web Summit en una entrevista que va passar de manera paral·lela a Metaverso (a la pantalla de la dreta). I és que, com ha recordat Chris Cox, “la manera com treballem ara no té res a veure amb com ho fèiem fa 30 anys, per la qual cosa ningú no pot saber què passarà en el futur”. El que té clar és que “la realitat continuarà sent la que és, però sens dubte la computació millorarà la productivitat”.

I augura un gran desenvolupament d’aquest món paral·lel “ara que reguladors, tècnics, universitats, periodistes, empresaris i treballadors hi tenen el focus”.

A Facebook, és clar, ja ho han provat i Cox ha destacat els avantatges que ofereix davant d’una videoconferència a l’ús en dotar de més expressivitat els seus gestos; encara que Carlson segueix sense veure-ho clar perquè no s’imagina mantenint una reunió seriosa entre avatars.

EL COSTAT FOSC DE FACEBOOK

No ha estat l’únic, ja que Michael Isikoff, corresponsal en cap d’investigació de Yahoo News, a la seva entrevista a Cecilia Kang, periodista del New York Times i autora del llibre “Una lletja veritat: dins de la batalla per la dominació de Facebook” , s’ha qüestionat si ningú del seu cercle més proper ha estat capaç de dir a Zuckerberg que la idea de Metaverso “apesta”

La periodista del New York Times Cecilia Kang va revelar en aquesta entrevista els secrets de Facebook recollits al seu llibre “Una lletja veritat: dins de la batalla per la dominació de Facebook”.

Kang ha cridat l’atenció sobre com resulta d’inusual que “una companyia de la mida de Facebook segueixi tenint com a CEO el seu fundador i amb aquest pes en la presa de decisions en acaparar el 54% del capital”, posant com a exemple empreses com Apple, Google o Microsoft que ja van superar aquesta fase.

La periodista ha subratllat que “ el seu model de negoci no és dolent en si mateix, però la companyia ha fixat en el creixement la seva prioritat sense resoldre els problemes que ja arrossegava ”. El seu objectiu sempre ha estat facilitar el contacte entre les persones, però no ha parat a pensar les coses negatives que la seva activitat ha generat”.

WeCreativez WhatsApp Support
Our customer support team is here to answer your questions. Ask us anything!
👋 Hi, how can I help?