Experts in business travel management

Experts in business travel management

Iberia incrementa la seva oferta al Pont Aeri

  • A més, en col·laboració amb AENA, Iberia recupera diversos serveis associats a aquest producte: al Prat, taulells, control de seguretat i sala VIP dedicats als vols de Puente Aeri, i el pàrquing VIP a Madrid.
  • Des del 31 d’octubre canvia també la numeració dels vols del Pont Aeri, que fins ara coincidien amb les hores de sortida.

Iberia segueix treballant per reactivar els viatges de negocis i, amb aquest objectiu, la nova temporada d’hivern tornarà a donar un altre impuls al servei de Pont Aeri entre Madrid i Barcelona.

En concret, a partir del mes de novembre i durant tota la temporada d’hivern que arriba fins al 31 de març, Iberia oferirà entre 65 i 68 freqüències setmanals en aquesta ruta, fet que suposa fins a 11 vols per sentit de dilluns a dijous , que són els dies de més afluència de clients.

D’aquesta manera, els clients comptaran amb vols en tots dos sentits des de les 07:00 del matí i fins a les 21:00 hores , que els permetran aprofitar al màxim la jornada a les dues ciutats, i també beneficiar-se de les connexions més eficients als que utilitzin els vols entre Madrid i Barcelona per continuar a altres destinacions.

El nou programa d’Iberia al Pont Aeri suposa prop d’un 50% més de capacitat que l’oferta per Iberia a l’hivern del 2020 , quan la companyia va programar 43 freqüències setmanals. Aquest increment dóna mesura de la gran aposta que Iberia està fent per aquest servei, que és la ruta per excel·lència del trànsit corporatiu a Espanya.

“Arribar i volar” o canviar

Amb aquest nou impuls al Pont Aeri, Iberia recupera plenament per als seus clients la filosofia “ arribar i volar” que sempre ha caracteritzat aquest servei.
A partir del 10 de novembre AENA reobrirà a l’aeroport del Prat els mostreuors, el control de seguretat i la sala VIP propers a les portes d’embarcament que Iberia utilitza per al Pont Aeri, cosa que permetrà als clients presentar-se fins a 20 minuts abans de la sortida del seu vol, i beneficiar-se de l’avantatge d’arribar i volar aquest servei.

A Madrid, els taulells i el control de seguretat del Pont Aeri al costat Nord de la Terminal 4 ja estan oberts des de finals del 2020 però, ara, a més, Iberia ha ampliat l’horari del seu Premium Lounge Dalí, de 06.00 a 23.00 hores i, a partir del 18 d’octubre, AENA recupera el servei de pàrquing VIP a l’aeroport de Madrid.

A més, els clients del Pont Aeri d’Iberia tenen total flexibilitat per canviar el vol des de l’App d’Iberia, les vegades que sigui necessari i sense cap cost.

Canvi de numeració

Com a part d’aquest rellançament, Iberia també ha canviat la numeració dels vols del Pont que, a partir del 31 d’octubre, aniran del 3002 al 3041, cosa que suposarà més flexibilitat per a la companyia en el disseny del seu programa de vols

WeCreativez WhatsApp Support
Our customer support team is here to answer your questions. Ask us anything!
👋 Hi, how can I help?